8 Şubat 2013 Cuma

Kahve Falı ve Ganita

Sizin oralarda durum nedir bilmiyorum ama Trabzon' a erken yaz geldiği kesin.




Mis gibi bir hava var.
Masmavi gökyüzü,
Sıcak,
Pırıl pırıl güneş.
Denizin kokusu giriyor içeri iş yerimin açık camından.
Şööyle bir GANİTA yapmak geliyor içimden.




Püfür püfür deniz önümde uzansın,
Rüzgarı gelip içimi ferahlatsın,





Kokusu beni dinçleştirsin,
Manzarası dinginleştirsin,





Çayımı yudumlayayım,
İki dost kelamı da oldu mu,
Bundan iyisi can sağlığı!





Lakin ne yazık ki hava erken karardığından işten çıkış saatim, Ganita' nın tadını tam çıkarmama yetmiyor.
Dolayısıyla biraz daha beklemek lazım.
Ganita' da yapılamayan çay/kahve muhabbeti ofiste devam ediyor.
Kahve, çikolata eşliğinde yudumlandığında daha lezzetli oluyor.
Üzerine de fal bakıldı mı daha da keyifli oluyor.
Aşağıdaki şekli Tavus Kuşuna benzettim.








 Netten anlamına baktım.


Kahve Falında Tavuskuşu Görmek
Ummadığınız bir mirasa kısa sürede konacaksınız.


diyor.
Daha ne desin :)

2 yorum:

  1. Trabzon'a gelirsem Ganita'ya uğramak isterim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelirseniz büyük bir memnuniyetle ev sahipliği yapmak isterim :)

      Sil

Gelsin Yorumlar: