15 Temmuz 2014 Salı

SANA DİYORUM ARKADAŞIM; SANA!


Bu satırları okuyan arkadaşım;
Hayat ne kadar güzel, değil mi?
Hele ki bir de Ramazan ayı geldi, değmeyin keyfimize!
Olmayan gece hayatımız, sahur ve sabah namazı sayesinde vücut buldu.
Önceden en geç saat 1' de girdiğimiz yatağa, şimdi saat 4-5 gibi girer olduk. O arada facebookmuş whatssappmış; sosyal âlemin anasını ağlattık.
Elhamdülillah Müslümanız ya, Ramazan' dan Ramazan' a kıldığımız namazlarla içimizi rahatlattık; kendimizi dünyanın en iyi Müslümanı saydık.
İnsaniyetlik konusunda ise Ramazan ayı dışında da zaten kimse bizim elimize su dökemez; her daim temiz kalpliyiz.
Bu halinle aynı kime benziyorsun biliyor musun: BANA!
GAZZE ÖLÜYOR ARKADAŞIM, GAZZE ÖLÜYOR! GÖZ GÖRE GÖRE ÖLDÜRÜLÜYORLAR! BERABER İZLİYORUZ! İNSANLAR ÖLÜYOR! BEBELER ÖLÜYOR YAHU, BEBELER! PARÇALANIYORLAR!
Onlar da insan, sen de insansın!
Onlar da Müslüman, sen de Müslümansın!
Onların da evleri, aileleri, vatan saydıkları toprakları var; sende de aynıları!
Peki bana şimdi söyler misin?! Bu yaşanılanlara ses çıkarmadığın müddetçe sen ne derece İNSANSIN ve ne derece MÜSLÜMANSIN!
Kimseyi yargılamak gibi bir niyetim yok! Yazımın başında da dediğim gibi BENDEN FARKIN YOK!
AMA BEN UYUYORSAM DA SEN BENİ UYANDIR! DÜŞTÜĞÜM GAFLETTEN KURTAR!
Bir gün boyunca facebook sayfanda sadece Gazze taraftarı olan ve İsrail' in yaptıklarını lânetleyen yayınlar paylaş; nolur?: Çok mu canımız sıkılır? ''Amaaan herkes de aynı şeyi paylaşıyor; içim kıyıldı Valla! Bu ne ya; ağız tadı kalmıyo bu paylaşımlar yüzünden'' mi deriz? Senin paylaşımların senin değerini ''bizim'' gözümüzde, kendi ''çevre''nin gözünde düşürür mü?
Önceden çok fazla ''like'' alan paylaşımların, bu ''can sıkıcı(!)'' Gazze-İsrail-ölen bebeler-yapılan haksızlıklara dair yapacağın paylaşımların nedeniyle azalır mı?
Sen bizi bu kadar sallama arkadaşım! Bize ve bizim ''like''larımıza bu kadar değer verme! Eğer ki ''İNSANIM'' diyorsan, yap bu paylaşımları! Müslüman olmayabilirsin, ama neticede insansın değil mi? Gözünün önünde sevdiğin bir insanı canlı canlı çukura atsalar da üstünü toprakla kapasalar, feryatların yeri göğü doldurur di mi? Şimdi bana söyler misin farkı ne? Gazze' de yaşanılanlarla, senin 1m. mesafende yaşanılabilecekler arasındaki fark ne??? Paylaşacaksın arkadaşım; bendeki körelmiş bilinci sen uyandıracaksın! Nasıl olsa herkes paylaşıyor demeyeceksin. Çorbada senin de tuzun bulunacak. Hele ki din kardeşi isek, gözümüze soka soka yapacaksın bu paylaşımları! Öyle ki; facebook ana sayfamıza geldiğimizde ne görcez: dört başı mamur iftar sofrası fotoğrafları (hoş bunu neden yaptığını hiç anlayamadım gitti; parası olan var olmayan var di mi?! sıkıyosa, iftara davet et facebook sayfandaki herkesi de o zaman takdir edelim seni!); bugün şu tatil köyünde bi tarafımı güneşlettim fotoları, aşk bir sudur iç iç kudur fotoları yerine YAŞANILAN DRAMI GÖRECEĞİZ! HERKES BUNU PAYLAŞMIŞ! TEK YÜREK OLMUŞUZ, TEK VÜCUT OLMUŞUZ; BUNU GÖRCEZ! Sen öyle can alıcı paylaşımlarda bulunacaksın ki, ben arkadaşlarımla çekildiğim en saf fotoğrafları bile paylaşmaya utanacağım! Manâsız yere insanlar öldürülüyor; ben ise neyin derdindeyim dedirteceksin bana!
Bana dokunmayan yılan bin yaşasın deme lüksüne ise hiiiiiç sahip değilsin; zira o yılan bi gün gelip seni de sokacak haberin olsun!
Sadece facebook paylaşımları mı? Kesinlikle hayır! 
Çalışacaksın-Öğreneceksin-Araştıracaksın-BİR GÜNÜN DİĞERİYLE AYNI OLMAYACAK DERECEDE KENDİNİ GELİŞTİRECEKSİN!- O KU YA CAK SIN! 
Bunları öğütleyen bir dine sahip olduğunu unutmayacaksın! Ama dedim ya, başka bir dine sahip olabilirsin veyahut da Tanrıtanımaz biri bile olabilirsin. Eee?? Yani?? Yazımın başına geri dönüyorum: İNSANSAN, SESİNİ ÇIKARACAKSIN! Yoksa ortada sevgi pıtırcığı gibi dolaşmayacaksın!
Yahu tükürüğümüzle boğabileceğimiz bir insan güruhu, çıkıyor serçe parmağıyla dağlar deviriyor; bizler de ahlanıp vahlanıyoruz!
Haritada göster desem ne İsrail' i gösterebilirsin bana ne de Gazze' yi! İsrail ne kadar biliyo musun??? Benim serçe parmağımın beyaz kısmının yarısı kadar! Aha o kadar! O kadarcık işte ya o kadar!
TİTRE VE KENDİNE GEL YAHU!
Haaa bu arada, diline bi Rothschild Ailesini dolayıp da ahkâm da kesmeyeceksin!
Adamlar yapmış yahuuuu demeyeceksin! Sen daha iyilerini yapacaksın!Sen Müslümansın, sen Türksün; hadi bunlardan ikisi de değilsin diyelim: İN-SAN-SIN! 
Bugün sabah ezanından sonra ''Gazze' ye (ve aslında tün Dünyaya) şifa, İsrail' e bela niyetine 306 defa YA KAHHAR diyelim'' dedik; o ne?? azıcık bi katılım!
Bu satırları okuyan sevgili arkadaşım; inan ben de dosdoğru bir insan değilim ve hiç bir zaman bu savunuda olmadım; ama VİCDANSIZ DA OLMADIM!
Biz öyle bir dine ve millete mensubuz ki; Yahudi cenazesi geçerken saygısından sebep ayağa kalkan bir liderimiz (Hz. Muhammed(S.A.V.)) ve Kurtuluş Savaşı vermiş bir millet bilincimiz var! Osmanlıyız biz be Osmanlı! Dünyaya hükmettiğimiz 600 senenin neresinde bir zulüm var?! Başka dine mensup birinin ölüm haberini aldığımızda bile ''Allah rahmet eylesin.'' deme merhameti var bizde.
Peki bizim tembelliğimiz kime?
Ben söyleyeyim: BİZİM TEMBELLİĞİMİZ YİNE KENDİMİZE... DOKUNUR!
Bak biliyorum gayet fevri bir yazı oluyor. Farkındayım. Lâkin unutma  - ki zaten unutturmam! -  evvela Müslüman, sonra da Türküm! Gazze için dualarım dinimden; hırsım ve asabiyetim ise milliyetimden kaynaklı!
Elimde değil, kanıma dokunuyor; tüm dünyanın Müslümanları yok etme çabasına karşılık, bütün Müslümanların da ''bir olma''ma çabası!
Senden ricam; bi oku, bi araştır, bi öğren, bi çekil köşene ve düşün.
Dua et; dua etmek istemiyorsan iyi dileklerini yolla; ama lütfen boş durma.
Kendini kullandırtma.
Aş kendini. Bırak sana ''tuhaf'' gözüyle baksınlar; O(C.C.), seni bilsin; sen, kendini bil yeter.
AMA OKU!
AMA OKU!
AMA OKU!
Aşkına karşılığı facebookta bulamazsın, kariyerini-kadronu facebook paylaşımlarınla kazanamazsın, ama dünyanın en büyük sosyal ağ platformlarından biri olan facebook aracılığıyla çok yararlı işler yapabilirsin!
Korkma! Paylaş Müslümanlığını da Türklüğünü de! Bundan utanma! Elâlem haçını boynunda taşıyor; biz nasılsın sorusuna ''Elhamdülillah iyiyim'' demeyi ''basitlik'' olarak görüyoruz veya sırf çıkarlarımız, mevcut konumumuz, çevremiz(!) uğruna Din' imizi yaşamayı hep erteliyoruz. Korkma arkadaşım; rızkı veren de O(C.C.), alan da O(C.C.); ne senin patronun ne de şirketinin CEOsu değil sana rızık veren. Sen bi sırtını daya O(C.C.)' na, gör bak neler değişiyor hayatında?
Bir de Türklük, ''madem Türksün göster ürksün'' paylaşımlarını kopyala-yapıştır yapmakla olmuyor.
Gel bi hasbihâl edelim, hemhâl olalım, hemdem' de buluşalım.
Ama şu ''sayılı'' zamanımızı, bize verilmiş en muhteşem şans olarak görelim ve hem O(C.C.)' na hem kıymetli zamanımıza yakışır şekilde davranalım.

Sözümün özü:
Gazze için dua edelim.
Gazze için ve kendimiz için çalışalım.
Haksızlıklara göz yummayalım; karşı çıkalım!
Müslümanlığımıza ve Türklüğümüze sahip çıkalım.
İNSAN OLMANIN HAKKINI VERELİM!
Akıl ve gönül devletimizi, son nefesimize dek büyütelim büyütelim büyütelim.

Yorduysam affola.

Sevgi, selâm ve dua ile...

2 yorum:

  1. çok haklısın arkadaşım senin bu yazından sonra kendi kendime ve tüm insanlara kızdım Gazzeliler için daha çok dua edelim ki onlara faydamız olsun yoksa ah vah demek onlara hiçbir faydası yok ha birde Israil malını kullanmayalım da belki bu onlar için çok ufak bir şey olacak ama olsun ne demişler damlaya damla göl olur...

    YanıtlaSil

Gelsin Yorumlar: