18 Eylül 2014 Perşembe

ŞAŞIRDIM KALDIM İŞTE BİLMEM Kİ NEMSİN

ŞAŞIRDIM KALDIM İŞTE BİLMEM Kİ NEMSİN



Sözde senden kaçıyorum 
Dolu dizgin atlarla 
Bazen sessiz sevdasın 
İpekten kanatlarla 
Ama sen hep bin yıllık bilenmiş inatlarla 
Karşıma çıkıyorsun 
En serin imbatlarda 
Adını yazıyorum 
Bulduğun fırsatlarla 
Yüreğimin başına noktalarla, hatlarla 
Başbaşa kalıyorum sonunda heyhatlarla 
Sözde senden kaçıyorum 
Dolu dizgin atlarla 
Ne olur bir gün beni 
Kapından olsun dinle 
Öldür bendeki beni 
Sonra dirilt kendinle 
Çarpsam kara sevdayı 
En azından yüzbinle 
Nasıl bağlandığımı 
Anlarsın kemendinle 
Kaç defa çıkıp gittim 
Buralardan yeminle 
Ama her defasında 
Geri döndüm seninle 
Hangi düğüm çözülür 
Nazla, sitemle, kinle 
Ne olur bir gün beni 
Kapından olsun dinle 
Şaşırdım kaldım işte 
Bilmem ki nemsin 
Bazen kız kardeşimsin 
Bazen öp öz annemsin 
Sultanımsın susunca 
Konuşunca kölemsin 
Eksilmeyen çilemsin 
Orada ufuk çizgim 
Burda yanım yöremsin 
Beni ruh gibi saran 
Sonsuzluk dairemsin 
Çaresizim çaremsin 
Şaşırdım kaldım işte 
Bilmem ki nemsin




Yavuz Bülent Bakiler



18 eylül 2014
perşembeye varış
00:48

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Gelsin Yorumlar: