10 Şubat 2017 Cuma

Charlie Chaplin Ne Demiş? Çok çok Güzel Söylemiş...

vaaaayyy yakışıklıymış, değil mi?
o halde sözü dinlenmeli ;)

  • Hızımızı artırdık, ama bunun tutsağı olduk. Bolluk getiren makineleşme bizi yoksul kıldı.


  • Çok düşünüyoruz ama az hissediyoruz.



  • Benim hayatımdaki en büyük düşman zamandır. 

  • Hırs, insanların ruhunu zehirledi.



  • Siz insanlar güçlüsünüz. Makineler yapacak güç sizdedir. Bu hayatı olağanüstü bir mutluluk serüvenine çevirecek olan yine sizlersiniz.



  • Kahkahasız geçen bir gün, harcanmış bir gündür.




Hayatta beni mutsuz edebilecek en büyük şey, lükse alışmaktır.




  • Aşağı bakıyorsanız, asla gök kuşağını göremezsiniz.


Neden bir mana arıyorsunuz ki? Hayat, bir tutkudur, mana değil.



  • İnsanlar rahat bıraksa, hayat harika olabilirdi.  

  • İnsanoğlu tek başına bir dahidir. Ancak toplu halde insanoğlu, kafasız bir canavar, gittiği her yeri kışkırtan zalim bir aptal yaratır.


Tanrıyla aram iyi, benim derdim insanla. Karşındaki akıllıyı mı oynuyor? Sen aptalı oyna. Sonra hakiki aptalı keyifle seyret.


  • Hayat dar alanda trajedi, geniş açıda komedidir.

  • Dünya herkese yetecek büyüklükte. Onun için, başkasının yerini kapmaktansa, çalışarak gerçek yerinizi bulun.


  • Amacınız zarar vermekse 'güce' ihtiyacınız vardır. Diğer her şey için sadece sevgi yeterlidir.

Beni anladıkları için, Albert Einstein' ı ise anlamadıkları için alkışlıyorlar.

  • Kelimeler yetersiz kalıyor. Söyleyebileceğin en büyük kelime 'fil'.    



  • Benim acım birinin gülüşüne sebep olabilir. Ama benim gülüşüm asla birinin acısına sebep olmamalı. Komedi, yanakta gamze oluşturmalı, aslında kırışıklık değil. Komedi yapmam için bana tek lazım olan bir park, bir polis ve güzel bir kız.

Düşünme becerisi, tıpkı keman ya da piyano çalmak gibidir, günlük alıştırma ister. 

  • Felsefem özgürlüğe inanmaktır, silahım gülmektir, lisanım ise kalbimin sesidir. 

  • Hayatın yol ayrımında, yön levhası yoktur.

  • Ben, tek bir şey olarak kalacağım, sadece tek bir şey olarak; o da bir palyaço. O beni herhangi bir politikacıdan daha yükseğe ulaştıran bir uçaktır.



  • Zaman en iyi yazardır. Her zaman mükemmel sonu yazar.



  • İnsanlığın nefreti geçecek, diktatörler ölecek ve onların insanlardan aldığı güç insanlara geri dönecektir.


  • Ben bir politikacı değilim ve benim politik kesinliklerim yoktur. Ben bir bireyim ve özgürlüğe inanırım, İşte benim politik görüşümün tümü budur.

  • Kimseyi yönetmek ya da fethetmek de istemiyorum. Herkese yardım etmek istiyorum. Şu zalim dünyada hiçbir şey kalıcı değildir, dertlerimiz bile.


  • Hayat ön provası yapılmamış bir tiyatro gösterisidir. Bu, alkışı olmayan tiyatronun perdesi kapanmadan; gülün, şarkı söyleyin, dans edin, aşık olun. Hayatınızın her alanını değerlendirin.


ve son olarak
...SADECE SEVİLMEYENLER NEFRET EDER...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Gelsin Yorumlar: